First love never die

Aku tak faham.....
kenapa semua ini jadi macam ni,
Kau dapat terima orang lain sedangkan kau tahu yang aku sentiasa menanti cinta dari kau
Tapi kenapa kau dapat menerima cinta dari orang lain.....
Aku bukan barang dagangan
aku punyai maruah dan ego sebagai seorang lelaki
Kerap kali aku ucapkan yang aku cintakan kau
tapi kenapa kau masih nafikan cinta aku terhadap kau
kita pernah bersama dulu
Kenapa tidak diberi peluang untuk aku sekali lagi
Dahulu, bukan salah aku atau kau yang sebabkan cinta kita putus ditengah jalan
hanya kerana kita tidak sematang hari ini dan kita perlu untuk teruskan usaha kita untuk mencari ilmu
Aku telah abadikan cinta aku pada kau
aku telah letakkan harapan bahawa kita akan bersama semula sejak dari hari pertama kita putus hubungan
Aku terus menghilangkan diri,
aku kembali dengan harapan....
tapi kau dah berpunya.....
Aku terpaksa jauhkan diri dan menghilang lagi....
Kali ini aku terasa amat perit....
kau menghina kau....
kau marah dan menghukum aku....
Aku terpaksa pergi lagi menghilangkan diri membawa segala duka yang perit didadaku
Dalam pada masa yang sama aku cuba untuk meluoakan kau....
Aku belajar untuk membenci kau.... agar hati aku dapat melupakan kau....
tapi makin aku mencuba makin aku jadi gila....
aku gilakan cinta dan keikhlasan kau......
lama juga aku menghilang......
Aku kini tidak lagi dibangku sekolah.... tetapi sudah berada di menara gading....
Aku cuba untuk hubungi kau kembali....
tapi hati ku getar kerana aku takut kau kan menghina dan menghukum aku lagi dan buatkan hati ku luka kembali.....
Aku cuba.....
Setelah bertahun aku tidak mendengar suara kau....
Aku berasa betapa indahnya suara kau........
Engkau telah keseorangan tanpa teman.....
Kekasih kau yang dulu telah meninggalkan kau....
aku berasa tenang.....
kerap kali aku ucapkan cinta pada kau.....
Kau tahu yang aku menanti dan menunggu dengan penuh sabar.....
Tapi.....
kau tetap megendahkan aku dan menerima cinta dari orang lain.....
kenapa semua ini jadi begini.....
setelah kau terima cinta dari Sidia....
baru kau mengaku bahawa kau masih sayang dan cintakan aku serta telah dapat menerima aku....
Apa ini semua......
Aku tak faham apa permainan yang sedang kau mainkan.....
Kenapa cinta dan hati ku yang kau jadikan barangan mainan kau....
Aku tak faham....
kenapa setelah kau terima cinta dari dia.....
baru kau cakap yang kau talah dapat menerima cinta aku dan kau masih cintakan aku.....

Comments