wakakakakka......

Hari ini dalam sejarah aku terlibat dengan kemalangan.... saga baruku telah dihentam dari belakang dan menyebabkan kereta aku terpaksa dimasukkan ke dalam wad selama 2 minggu hahaha.... jalan sibuk sgt dan pak cik yang ngah ikut aku dari belakang ngah ngantuk jadi bila aku terpaksa buat emergency break pak cik terlelap dan bammmm bangggg hentam belakang kereta aku hahaha..... apa nak buat benda dah jadi nasib la tak ada yang tercedera, cuma kedua buah kereta remuk, habis belakang kereta aku yang bary itu menjadi remuk, bila terkenang balik rasa lucu pun ada sebab selama aku driving selama ini aku tak pernah terlibat dengan mana-mana kemalangan, kali ni pun just sebab ada orang yang hentam belakang kereta aku.... tapi lain kali beringatlah kalau dah ngantuk tu jangan la nak cari penyakit degil untuk drive lagi, cari la ruang kat tepi dan berehat

Comments